Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się z zachowaniem i przestrzeganiem przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5, poz. 46).
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje:
Stanowisko | Dzień tygodnia | Nr pokoju |
Wicedyrektor | wtorek | 325 |
Kierownik Wydziału Sprawdzianów, Egzaminów Gimnazjalnych i Matur | poniedziałek | 313 |
Kierownik Wydziału Egzaminów Zawodowych | środa | 326b |
Kierownik Wydziału Badań i Analiz | czwartek | 333 |
Kierownik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego | piątek | 323 |
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargę/wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, w terminie:
Osoba wnosząca skargę/wniosek w sprawie nie cierpiącej zwłoki, której załatwienie nie wymaga zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, może być zawiadomiona o sposobie załatwienia skargi/wniosku również drogą telefoniczną, faxem lub pocztą elektroniczną.
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2013 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2012 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2011 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2010 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2009 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w 2008 roku w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
Analiza skarg i wniosków rozpatrzonych w OKE za 2007 r.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Warszawie ul. Józefa Bema 87, 01-233 Warszawa, tel. 22 457 03 35, e-mail: info@oke.waw.pl |